AYDİYAR
Garpark

Son dakika haberleri- Aydın'ın haber sitesi SES Gazetesi'nde

  • Dolar 3.8030
  • Euro 4.6607
  • GR ALTIN 163.39
  • ÇEYREK 265.86

AYDİYAR Zeytinyağına katma değer katıyor

Aydiyar bir asra yaklaşan tecrübesiyle İnsan sağlığına katkısı ve lezzetiyle Türk ve dünya mutfağının vazgeçilmezi olan zeytinyağına katma değer katıyor. Özel ambalajlarıyla kaliteli zeytinyağını tüm Türkiye’ye ulaştıran Aydiyar, ülke genelindeki zeytinyağı tüketimine doğrudan katkı sağlıyor.    

AYDİYAR Zeytinyağına katma değer katıyor
  • 20 Ekim 2017, Cuma 11:32

1900’lü yılların başından beri Aydın’da zeytinyağı ticaretiyle ilgilenen Vural Ticaret, Türk insanının zeytinyağı tüketimini artırmak ve Aydın zeytinyağlarını ülkenin her noktasına ulaştırabilmek için Aydiyar markasıyla ticaretini sürdürüyor. Üretici ile tüketici arasında köprü olan Aydiyar’ın en önemli güvencesi ise kalitesi. Kalitesi ve güvenilirliğini belgelerle kanıtlayan firma Aydın Valiliği Gıda Güvenliği eylem planı çerçevesinde Beyaz İnci Bayrağı ve Berat almaya hak kazanırken ISO22000 kalite belgesine de sahip. Bio-klimatik ortamda ve krom-nikel tanklar içinde saklanan zeytinyağlarını görsellik zengini ambalajlarla Türkiye’nin 81 iline ulaştıran Aydiyar e-ticaret ile de tüketiciden talepleri karşılıyor.
  Markalaşma yolunda emin adımlarla ilerleyen Aydiyar’ın işletme sahibi Haydar Vural, Efeler’deki işyerinden ülkenin her noktasına zeytinyağı ulaştırdıklarını kaydetti.  Ramazan Paşa Mahallesi’ndeki işletmesinde, Avrupa standartlarında dolum tesislerine sahip firma, zeytinyağı tüketimi artışına da doğrudan katkı sağlıyor.
AMBLAJLARI İLE FARK OLUŞTURUYOR
Kısa bir süre öncesine kadar yurt içi ve yurt dışına satılan ürünlerin dökme şeklinde satılmasından dolayı yeterince katma değer sağlanamayan zeytinyağından daha fazla katma değer sağlanması için önemli bir adım atan Aydiyar, ambalaj çeşitliliği ve görsellik açısından da zeytinyağı piyasasında ciddi bir yere sahip oldu.
ARAŞTIRARAK İLELİYOR
Zeytinyağı sektöründe uzun yıllar ihracatçı firmalara ürün tedarik eden firma olduklarını dile getiren firma sahibi Haydar Vural, 2007 yılında markalaşma vizyonu çerçevesinde AR-GE çalışmaları yaptıklarını söyledi. Dünyada önemli zeytin ve zeytinyağı üreticisi ülkeleri arasında ilk 5’te bulunan Türkiye’nin zeytinyağı tüketiminde ise çok gerilerde olduğunu tespit ettiklerini ifade eden Vural, iç piyasadaki tüketimi artırmak ve zeytinyağına katma değer sağlamak için 10 yıldır sürekli araştırma ve yeniliklerle ilerlediklerini belirtti.
 ‘MARKALAŞMAYA ÖNEM VERİYORUZ’
İç piyasada zeytinyağı tüketiminin düşük olmasını tanıtım yetersizliğinden kaynaklandığını dile getiren Vural, “Aydınlılar olarak zeytinyağımızı bugüne kadar tankerlerle İzmir’e göndermişiz. Yine oradan tankerlerle yurtdışına ihraç etmişiz. Biz bu ürünün iç piyasada tüketimini sağlayacak yada markalaşarak yurt dışına satılması için çok fazla bir şey yapmamışız. Markalaşma yolunda fuarlara katılmak ve zeytinyağını iç piyasada tüketiciyle buluşturmak işin zor tarafıdır. Biz bu eksiklikleri görerek yolumuzda ilerliyoruz. Markalaşmaya çok önem veriyoruz. Biz markalaşırken kaliteden de ödün vermiyoruz” dedi.
  “AYDİYAR MARKASIYLA 81 İLE GİRDİK”
Aydiyar markası adı altında iç piyasada 10 yıllık süreçte istenilen hedefe ulaştıklarını ancak bir adım daha ilerisine talip olduklarını belirten Haydar Vural, “Türkiye’nin şu anda Aydiyar markasıyla her iline girdik. Biz tanıtımımızı reklamlarla değil, ürünümüz ile ürünümüzden memnun kalan müşterilerimiz ile yaptık. Amacımız zeytinyağının doğal haliyle tüketiciye sunulmasıdır. Dolum tesislerimizde filtrasyon ve laboratuvarda analizlerimiz mevcut. Tüketici sipariş verdikten sonra taze dolum yapıyoruz. Zeytinyağını ambalajda bekletmiyoruz. Yeni dolum taze zeytinyağını müşterimize tedarik ettiğimiz için de haliyle bugüne kadar hiç şikayet  almadık” diye konuştu. 
‘SEVDİKLERİNİZE SAĞLIK HEDİYE EDİN’
Markalaşma vizyonu çerçevesinde hedeflerinin ambalajladıkları zeytinyağını yurtdışına da ihraç etmek olduğunu vurgulayan Vural, “önceliğimiz yurt içinde zeytinyağını daha çok tükettirmek. Türkiye’de tüketici sağlıklı yaşam trendini ön planda tutup zeytinyağına yönelmeli. Zeytinyağı sağlıktır. Kendinize ve sevdiklerinize sağlık hediye edin. Güvenli zeytinyağı sağlıklı yaşam demektir. Zeytinyağı tükettiğinizde sıfır kolesteroldan tutun antioksidan özelliğine kadar birçok fayda görürsünüz. Bunlar bilimsel gerçeklerdir” şeklinde konuştu.
“EN ÇOK İSTANBUL, ANKARA VE ESKİŞEHİR’E ÜRÜN TEDARİK EDİYORUZ’
Pet, cam ve teneke ambalajlarda, sızma ve naturel zeytinyağı olarak satışa sundukları zeytinyağının iç piyasadaki geniş bir müşteri ağına ulaştığını söyleyen Vural “Cam ambalajlarımızdaki zeytinyağlarımız daha çok hediye amaçlı tüketiliyor. Kalite kadar ambalaj ve görselliğe de özel önem veriyoruz. 81 ildeki müşteri portföyümüz birebir tüketicidir. Tüketici odaklı ürün temininde bulunuyoruz. Aracıyla ve marketlere girmiyoruz. En çok İstanbul, Ankara ve Eskişehir’e zeytinyağı tedarik ediyoruz” ifadelerini kullandı.

 

Beğendim 1 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0
Kaynak: MURAT TAN

HABERE YORUM YAZIN

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.


yükleniyor
ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

  • S.Lig
  • 1.Lig
  • 2.Lig Kırmızı
  • 2.Lig Beyaz
    Takımlar O G B M Av P
1 İstanbul Başakşehir 17 11 3 3 13 36
2 Galatasaray 17 11 2 4 15 35
3 Fenerbahçe 17 9 6 2 14 33
4 Beşiktaş 17 8 6 3 13 30
5 Kayserispor 17 8 6 3 7 30
6 Göztepe 17 9 3 5 4 30
7 Trabzonspor 17 8 5 4 5 29
8 Demir Grup Sivasspor 17 8 2 7 -4 26
9 Bursaspor 17 7 4 6 9 25
10 Yeni Malatyaspor 17 6 4 7 -3 22
11 Kasımpaşa 17 5 4 8 -6 19
12 Akhisar Bld. Genç. 17 5 4 8 -8 19
13 Aytemiz Alanyaspor 17 5 3 9 -5 18
14 Osmanlıspor FK 17 5 2 10 -8 17
15 Antalyaspor 17 4 5 8 -12 17
16 Atiker Konyaspor 17 4 3 10 -7 15
17 Gençlerbirliği 17 3 5 9 -12 14
18 Karabükspor 17 2 3 12 -15 9
Şampiyonlar Ligi
UEFA
Alt Lig
    Takımlar O G B M Av P
1 MKE Ankaragücü 17 10 4 3 12 34
2 Ümraniyespor 17 9 5 3 9 32
3 Çaykur Rizespor 17 9 4 4 11 31
4 Giresunspor 17 8 6 3 10 30
5 Adanaspor 17 7 5 5 -3 26
6 Boluspor 17 7 3 7 4 24
7 Erzurum BB 17 6 6 5 0 24
8 Balıkesirspor 17 7 5 5 4 23
9 Vartaş Elazığspor 17 6 5 6 2 23
10 İstanbulspor 17 6 5 6 1 23
11 Gazisehir Gaziantep FK 17 4 8 5 4 20
12 Altınordu 17 5 5 7 -1 20
13 Adana Demirspor 17 5 5 7 -3 20
14 Samsunspor 17 4 7 6 -6 19
15 Eskişehirspor 17 5 6 6 4 18
16 Denizlispor 17 3 5 9 -11 14
17 Manisaspor 17 6 2 9 -6 11
18 Gaziantepspor 17 1 4 12 -31 4
    Takımlar O G B M Av P
1 Menemen Belediyespor 17 12 2 3 27 38
2 Sivas Belediyespor 17 11 5 1 20 38
3 Hatayspor 17 12 2 3 18 38
4 Afjet Afyonspor 17 11 5 1 15 38
5 Keçiörengücü 17 10 2 5 24 32
6 Sancaktepe Belediyespor 17 9 5 3 12 32
7 İnegölspor 17 8 5 4 1 29
8 Sarıyer 17 7 3 7 3 24
9 Tokatspor 17 6 6 5 -3 24
10 Kastamonuspor 17 7 2 8 5 23
11 Amed Sportif 17 5 5 7 -1 20
12 Etimesgut Belediyespor 17 5 4 8 -4 19
13 Eyüpspor 17 5 3 9 -10 18
14 Bodrumspor 17 4 4 9 -10 16
15 Bucaspor 17 4 4 9 -7 13
16 Tuzlaspor 17 4 1 12 -15 13
17 Kocaeli Birlik Spor 17 2 2 13 -23 5
18 Mersin İdmanyurdu 17 1 0 16 -52 -9
    Takımlar O G B M Av P
1 Gümüşhanespor 17 11 3 3 18 36
2 Altay 17 9 5 3 12 32
3 Bandırmaspor 17 10 2 5 9 32
4 Bugsaşspor 17 9 4 4 13 31
5 Sakaryaspor 17 8 6 3 10 30
6 Sanliurfaspor 17 9 3 5 9 30
7 Hacettepe Spor 17 7 7 3 13 28
8 Kırklarelispor 17 7 5 5 3 26
9 Niğde Belediyespor 17 7 5 5 0 26
10 Zonguldak Kömürspor 17 6 5 6 -4 23
11 Konya Anadolu Selçukspor 17 5 6 6 -5 21
12 Pendikspor 17 5 5 7 -2 20
13 Fatih Karagümrük 17 5 2 10 -7 17
14 Fethiyespor 17 3 6 8 -10 15
15 Kahramanmaraşspor 17 3 5 9 -13 14
16 Karşıyaka 17 3 8 6 -6 11
17 Nazilli Belediyespor 17 2 4 11 -22 10
18 Silivrispor 17 1 5 11 -18 8
NAMAZ VAKİTLERİ
özge
yukarı çık